8(7172) 25-65-09, 8(7172) 25-64-09 | г.Нұр-Сұлтан, ул.Халел Досмухамедулы 90

Балабақшаның әлеуметтік-ағартушылық мекеме ретіндегі маңызды функциясы - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы проблемалардың орнын толтыра отырып, олардың тәрбиеленушілерінің отбасыларына педагогикалық көмек және қолдау көрсету болып табылады. Мұндай көмек балабақша қызметкерлері ата-аналармен жемісті ынтымақтастық орнатып, сенім мен өзара құрмет атмосферасын құра алса тиімді болады.
Мектепке дейінгі мекемелердің тәрбиешілері мен психологтарының жұмыс сапасын арттыру міндеті мемлекеттік деңгейдегі міндет болып табылады, өйткені Қазақстандағы мектеп жасына дейінгі балалардың 65% -дан астамы, яғни көпшілігі балабақшаға барады.
Бұл нұсқаулықтың мақсаты: мектепке дейінгі мекеме психологтарының, тәрбиешілерінің, тәрбиешілерінің мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналармен өзара әрекеттесу нысандары мен әдістері туралы түсініктерін кеңейту; баланың негізгі психикалық функцияларын дамытудың заманауи әдістері туралы ақпарат беру, оны білу тек мамандарға (балалар психологтары мен тәрбиешілері) ғана емес, сонымен бірге ата-аналар үшін де қажет; баланың дамуындағы жаңа тәсілдермен және оның мектепке дайындық барысымен таныстыру; ата-аналардың өзін-өзі тәрбиелеуге, ата-аналық құзыреттілігін арттыруға психодиагностикалық әдістерді қалай қолдануға болатындығын көрсету болып табылады.  
Кітап мектепке дейінгі мекеме мен отбасы арасындағы тиімді өзара әрекеттестікті орнатудағы қиындықтардың негізгі себептерінің бірін жоюға көмектеседі, атап айтқанда психологтардың мектепке дейінгі мекемедегі және тәрбиешілердің кәсіби қызмет саласындағы жеткіліксіз құзыреттілігін жою. Осылайша, кітап Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беруді ізгілендірудің маңызды бағытын - баланың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету үшін мектепке дейінгі мекеме мен отбасы арасындағы сапалы, шығармашылық өзара әрекеттестікті табысты іске асыруда белсенді көмекші бола алады.

жоғары